2012-12-18

Nu startar Emelie Bardon Dans & Yoga

Rättare sagt: direkt efter årsskiftet startar jag. Än så länge finns följande inbokat:

Onlinekurs för dansledare

Det här är en kurs, som kommer ges i bloggform. Du betalar 50:- i månaden och får tillgång till en lösenordsskyddad blogg, där du kan läsa om allt möjligt som du har nytta av när du undervisar (eller om du dansar själv). Kursen riktar sej främst till dansledare som saknar formell utbildning, men kan även vara intressant för dansare som inte undervisar eller dej som undervisar och har utbildning. Jag kommer att publicera minst ett inlägg i veckan. Du som deltar i kursen har också möjlighet att skicka in frågor, som kommer besvaras på bloggen. Du kan när som helst avbryta prenumerationen och provar förstås gratis första månaden!

Dans och yoga i januari

12 x yoga + 12 x dans på Studiefrämjandet i Malmö. Du kan välja att gå på en klass eller alla (och allt däremellan). Ju fler klasser du går på desto billigare blir det! Du kan välja på modern/nutida dans, simonsonjazz, dansimprovisation och conditioning/anatomi - och yoga förstås. Se tider och priser under fliken Kurser & worskhops högst upp till höger.

Lyrisk jazz i Växjö

13:e april kommer jag till Medborgarskolan Kulturama Preparandum i Växjö och håller workshop i Simonsonteknik och lyrisk repertoar. Se Dansa i Växjö för tider och priser!

Yoga i Malmö

Varje onsdag finns möjlighet att boka in individuell guidning i yoga och/eller yoga i liten grupp i min fina lokal på Solstrålen i Malmö. Du kan välja mellan fyra redan existerande pass eller få ett pass speciellt utformat för dej. Mer info finns under fliken Kurser & workshops högst upp till höger.

4 kommentarer:

Mikael sa...

Kul. Onlinekursen låter intressant.

Anonym sa...

Hej!
Vad häftigt. Lycka till!

Emelie sa...

Tack!

Mikael: Det går bra att anmäla sej redan nu! :)

Unknown sa...

Hej. Jag fick en anmälan av dig till din online kurs efter en ledarutbildning i Jönköping i början på januari. Jag gick in på länken och tackade jag. Men när jag ska gå in på Blogger och s hitta din utbildning kommer jag ingen vart... Vet inte vad jag gör fel? Är inte bekant med blogger innan..